Monday, January 24, 2011

enjoy the game

wahh..benda lama saya tak tuleh.lupa abeh camna nak post blog.haha.boleh lak camtu.act,lama tinggal blog ni sebab xdak pa nak tuleh.so,baik saya duk diam.see the title 'enjoy the game' means saya enjoy with cousin.crazy sepetang game saje.20 January 2011,memang kitorang dua main tak hengat lah.kua uma dalam jam 12 cm uhh then gi naik atas main roller.yeah!roller time pulak.and saya sampai rumah jam 7.what the over!

main situ agak best.best memory main roller sini tak jatuh memang tak puas.so,saya jatuh jugak satu kali betul betul kat belakang counter.haha.tak kisah la orang tengok.orang lain pun jatuh jugak kan.so,fair la.sebab saya jatuh?sebab nye before tu ade mamat jatuh terselit bawah kaki my cousin.saya gelak kat dia bukan main kelaka la bagi saya.then,kan dah kena hukum karma.tuhan bayar cash dah.saya jatuh pun area dak laki tu jatuh jugak.serve your right la macek.

after that,gi naik makan yee mee.second,haiya alassolah la pulak.destinasi seterusnya plaza.err...plaza ke?haha.bowling mari.kaki dah sakit.badan pun sakit jatuh tadi gagah pi main bowling.so,sampai tempat bowling my cousin and i dengan confidentnya amek 3 game.haiya,sangat semangat.dah lame main barulah perasan main bowling dua orang sangat lah boring.anyway best tengok macek and pacek sebelah tu main asyik strike je.kitorang strike buleh kira ngan jari jea oo.kepuasan amek 3 game ape kitorang dapat?lenguh tangan la beb.hadoi.>_-

masih dalam plan kua hari tu,nak apply kerja the store taiping coz dah rase lame duk rumah cam boring sangat pulak.naik office cakap nak apply part time.saya isi form ape tah lebey kurang cm formspring gak r..hhhaaa..ape aku merapu ni.after that kena isi another details form.lame jugak saya semangat isi.then hantar kat staff tu,she said please wait for some minute.so,saya with my cousin ni pun tunggu dengan tahap kesabaran yang melampau.jeng jeng,tiba lah masa untuk di interview.i GOT that JOB!weeeiiiuuu....1 ques yang saya beria nak tanya boleh pakai inner tak?sebab uniform dia kena pakai lengan pendek.and staff cakap tak boleh la.so,the job was rejected by me.ouh,what the sincere answer that she gave.now,im still the penganggur.hua..its oke.let it be.biar kerja tergadai jangan maruah tergadai.

so that day,balik dengan keletihan and kehampaan.kerja tak dapat letey lagi berganda.haiyo.what a sad statement.! T_T

p/s:nak apply kerja tanya dulu apa kita nak tanya sebelum isi form.kalau tidak penat mengisi je che kak oii.

No comments:

Post a Comment